202

Innan detta inlägg hade jag gjort 202 inlägg på min blogg. Det är ganska många för att vara mig. Men igentligen är det som om jag inte haft bloggen änns ett år. Men jag skapade bloggen den 28 Juni 2009 så det är över ett år sedan. Så jag har inte skrivigt ett inlägg om dagen låååångt ifrån. Första inlägget handlade om lägret jag var på sommaren 2009. Alltså brandmanslägret eller räddningstjänstens sommarläger, där vi var 18 tjejer som fick veta mer om hur man släcker bränder, om något händer i hemmet, HRL och mycket mycket mer fick vi lära oss. Ni kan alltid gå tillbaka till det inlägget och läsa. Det känns som om det var evigheter sedan jag var på detta läger. Men ändå som om det var igår. Tiden går så fort nu för tiden.


Det är snart ett år sedan jag gjorde min första och ända tatuering också, men känns som igår verkligen. Den gjordes den 19 Januari 2010. Hoppas den nästa blir snart.

Idag har jag varit på universitetet sedan 8.30 ända till 16.30, hade två labbar på schemat det som tog sådan lång tid, men tiden kändes inte så lång när man väll stod och gjorde labbarna. Var in till stan efter skolan och letade skor men hittade inga som jag ville ha. Nu ikväll har jag slagit in lite julklappar som jag köpt :)

Nu ska jag ta och sova, ska upp tidigt imorgon och åka till ersboda och leta skor hoppas jag hittar några. Sen blir det att baka Pepparkakor med P och C. :)

// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0