Igen.

Nu var det länge sedan igen jag skrev något. Har haft så mycket att göra nu för tiden, väldigt mycke med dansföreställningen "Mellan himmel och hav". Det gick väldigt bra alla föreställningar bara att jag gjorde något med foten på tisdagen innan föreställningen. Alltså dansade jag med ond fot de fyra resterande föreställningarna. Men det var tydligen en sträckning eller något sa våran Idrottslärare/massör :) Idag gör det inte alls så ont, bara lite när jag går upp på relevé (upp på tå/främre trampdynan).

Har inte så mycket att skriva...

Nu ska jag snart se på talang med mamma :) och äta grönsaksstavar och dip :P

// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0