Idag

Idag har jag plockat lite med grejer jag har i alla lådor och skåp rensat lite. Måste rensa eftersom jag flyttar hem till mina föräldrar igen den 10 juni. Ja, jag vet det är samma dag som jag tar studenten... Allt i min lägenehet ska ju packas ner. Ska skaffa lite kartonger så jag kan plocka ner allt också. Har massor av små plock så det kommer ta sin lilla tid.

Snart kommer Amanda hit och vi ska göra lite mat :) Det blir Tacos Nam nam.

Sen blir det nog lite till plockande av de jag kan plocka i.

Måste tillägga att jag hade en super rolig och mysig kväll igår med Amanda, Memmo (Lisa) och Ida :D

// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0