Takras...

Vist är det underbart med fint vädet sådär vid 2-5 plus grader såhär års så man inte alls fryser när man är ute och solen ligger lite på sådär härligt... Det är underbart ända tills det börjar rasa snö från taket, igår så tog takraset på altan med sig våran parabolhuvud alltså gick parabolen i två delar, den ena delen satt kvar i väggen och den andra låg under all snö... Ingen tv igår kväll då, det blev att jag och mamma kollade en del på filmen "Slamdog Millioner" den är väldrigt bra hitintils :D Kan bara säga tack till våran kära granne Dan som försöker hjälpa oss att laga parabolen nu :D

Idag blir det förhoppningsvis lite tv det är ju programmet "Dating in the dark" på kanal 5 klockan 20.00 annars får det bli att se det på internet. På www.kanal5.se och leta sig fram till det...

Idag har jag syslat med att hjälpa mamma med disktrasor vika och limma. Man kan hitta dessa lindistrasor på www.vaxbolin.se om jag inte missminner mig :D

Imorgon så blir det lite torkmattor och sedan åka till Söderhamn till store bror :D

Nu ska jag ta och duka bordet så vi kan äta falsklassange koka makaroner, göra köttfärssås(man kan ha tacokrydda i suuuuper gott :D) blanda ihop det i en ungssäker form och häll på grädde in i ugnen och låta det koka ihop där i ca 15-20 min :)

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0