Melodifestivalen 2010

Alla vet väll vem som vann Melodifestivalen igår om inte Anna Bergendahl med This is my life. Jag ville att Anna skulle vinna så jag blev glad :)

Öppningsnummret "Eye of the tiger" gillade jag skarpt, en av de bästa låtarna som finns :D Men även musik duellen mellan Sverige och Norge (medley) som de hade var väldigt bra kul att det var så många olika låtar som visades och att de tog samma musik genre från Sverige och Norge så det blev en riktig duell.

Äntligen har jag jobbat klart för idag. Imorgon så drar jag upp till Luleå med pappa som kör upp mig. Ska på två minikurser "Universum en rund resa - Framtidens rymdfärder" i Luleå och " So you think you can dance" i Piteå. Ja jag tror jag kan dansa :D

Nu ska jag lägga undan alla mina papper som jag lagt runt mig vid datorn här sedan börja packa ihop lite det jag ska ha med mig till Luleå/Piteå och det som ska med hem till Timrå sedan...

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0