Grannflickan

Är hos grannflickan Sofie, här är även Anna, Ida och Lisa :) Sofie och Anna lagar mat tacos till sig själva :D Har redan ätit så :) Vi övriga gör inte så mycket, jag har snott Sofies dator :P

Idag har jag haft bild gjorde klar min vas nu ska den torka sedan in i ugnen och brännas :D Rasten på tisdagar är något jag blir väldigt less på. Från 10.20 fram till 13.50 under den idag så photoshopade jag lite :D:D:D:D och letade min religions lärare och mentor för att få ledigt den 15-17 mars då jag ska till Luleå och Piteå. Jag läste på etik avsnittet i religionen eftersom vi har läxförhör imorgon på det. Klockan blev äntligen 13.50 och vi hade foto :D:D:D jag framkallade en film, vissa bilder ser ut att fungera att fixa till foton. Jag började även på en målning jag ska göra på bilder eftersom vi har samma lärare i bild och foto, det är bra för då kan man måla på foton och fixa med foton på bilden om man skulle behöva.

Åsså var man med i tidningen idag för vi på skolan berättade om våran dansföreställning som äger rum på sundsvallsteatern 2-5 Maj... Det är bara att fråga om du har funderingar på att gå :D Kan även fixa att lägga undan biljetter...

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0