Grannflickan

Då sitter man hos grannflickan igen, vi (jag, Sofie, Linnea och Ida) sitter och kollar på finalen av Let's Dance och självklart så är det Claudia som ska vinna hela tävlingen.

Igår var jag och shoppade i Birsta :D Köpte en ny topp den är suuuuuper snygg, sedan så syns tatueringen :D

Idag var det skola dansade top rocks, poping, hip hop. :D Inte riktigt mina stilar, men gör alltid så gott jag kan. Sedan blev det en sväng till Timrå centrum och var på badhuset och tog ett dopp :) Det var skönt att ta och bada lite, vi skulle simma men det blev mer lek, bubbelpolen, ångbastu och vanlig bastu :D

Nu ska jag kolla på Let's dance så jag inte missar något..

Hoppas alla läsare för en toppen kväll :D

// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer
Susanne

Jag tycker nog att båda är värdiga vinnare och mycket hänger på showdansen tror jag!



Ha en toppenfredag :-D

2010-03-26 @ 21:19:45
URL: http://kandy.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0