Earth Hour

Idag är det Earth Hour, alltså man knäpper av alla lampor i hela lägenheten/villan eller vart man nu bor och sparar energi. Det håller på mellan halv 9 och halv 10, alltså har det hållit på i ca 15 min. Jag har knäppt av alla lampor, men har tänt lite ljus så man ändå ser lite granna och det blir ju lite mys stämning också.. Det ända som saknas är en partner och hålla om...

Jag kollar på Körslaget, det är paus nu. Kalle Moureus kör ska vinna hela tävlingen tycker jag...

Idag har jag inte gjort så mycket, kollat på film och suttit på internet...

Hoppas alla får en fantastisk kväll (earth hour)

// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0