Dans...

Mycke dans idag först två timmar på morgonen med Malin, vi fick lite koreografi av henne :D Sen vid två hade vi Åsa och gick igenom hennes koreografi och jag fick lära mig den delen som jag missade förra måndagen när jag var i Luleå. Men det kommer funka med all koreografi vi får. Det är en hel del danser som ska sitta, närmare bestämt just nu 8 danser för mig. Dansföreställningen "Mellan himmel och hav" är 2-5 maj på sundsvalls teatern. Mer information kommer jag skriva längre fram, det finns ävet ett tidigare inlägg med den informationen.


Idag kom min studentmössa, den är exakt som jag ville ha den :)

Snart kommer Amanda över och då ska vi kolla på någon av Astrid Lindgrens filmer.

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer
Sanna

Fint foto!

2010-03-27 @ 13:32:18
URL: http://sannakumlins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0