12 mars

Igår kollade jag och mamma på "luftslottet som sprängdes" en jätte bra film inte lika spännande som de två tidigare "män som hatar kvinnor" och "flickan som lekte med elden". "Luftslottet som sprängdes" är absolut en film att rekomendera till de som sätt de andra två.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, det blir kanske lite jobb och lite The Sims 3. Annars vet jag inte vad som händer idag, kanske blir en promenix i det soliga vädret också det är inte plus grader just nu men -2.6 få se om det blir plus och ännu mer av snön smälter...

Men let's dance är ju ikväll så det ska man se på för att se vem som åker ut...

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0