11 mars

Vet inte vad jag ska döpa detta inlägg till, det kommer att innehålla tattuering, spel, jobb och söderhamn...

Igår var jag med mamma och lille bror på en resa till Söderhamn för att träffa min store bror. På vägen ner var vi in på Statoil och köpte filmerna "Lyftslottet som sprängdes" och "Beck - I stormens öga". Har inte sätt "Luftslottet som sprängdes" men den är säkert lika bra som de andra och de är :D:D:D:D, "Beck" har jag sätt två gånger en på bio och en gång hyrde jag den och alla "Beck" filmer är bra ni borde se de om ni inte har gjort det...
Blev en sväng in i Växbo för att lämna av lite varor till Växbo Lin www.vaxbolin.se blev lite skratt som vanligt där inne synd att de inte hade spinneriet igång för det vill jag se har sätt allt annat.
När vi väl kommer till Söderhamn hämtar vi bror och sedan så handlar vi på Lidl, ät på Mac Donalds och drar en sväng på Dollar Store så jag kan köpa balsam till mitt hår som VERKLIGEN behöver det. Vi åkte hem till brorshan en sväng också har inte varit till Söderhamn på länge och han har hunnit flyttat, han har även tatuerat sig igen och gillar värkligen blommorna han har på överarmen nu tror jag ska göra något liknande på vänster vrist/smalben.

Idag har jag inte jobbat så mycket, packat upp några kartonger och klippt lite disktrasor inte mer än så, det blev då betydligt mer spelande av The Sims 3 :D Super kul är det ju... Min lille bror upptäckte att penga fusket från The Sims 2 funkar :D Alltså kan man få lite pengar utan att behöva vänta på att de ska jobba. Har fuskat med det lite men det är inte mycket. Sedan finns ett till fusk så man inte behöver äta, duscha, gå på toa och sådanna saker..
Penga fusk: motherlode
Annat fusk: testingCheatsEnabled true (tryck på shift och post lådan och se vad du kan göra, eller klicka shift och på simen du har valt för stunden)

Nu ska jag kolla på "Luftslottet som strängdes"

// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0