Twilight

THE TWILIGHT SAGA - Lista!

Twilight / Om jag kunde drömma:
1. Favorit karaktär i boken/filmen? Bella Swan.
2. Bästa scen i boken/filmen? Baseboll matchen
3. Favorit citat från boken/filmen?
4. Bästa låten i filmen? Robert Pattinson - Never Think.
5. Favorit outfit från filmen? Bellas klanning pa balen

New Moon / När jag hör din röst:

6. Favorit karaktär i boken/filmen? Bella Swan.
7. Bästa scen i boken/filmen? Bellas fodelsedag
8. Favorit citat från boken/filmen
9. Bästa låten i filmen? Possibility - Lykke Li
10. Favorit outfit från filmen? Bella, Födelsedagsklänningen.

Eclipse / Ljudet av ditt hjärta:

11. Favorit karaktär i boken? Bella Swan och edward.
12. Bästa scen i boken? Bella & Edward på ängen.
13. Favorit citat från boken?
14.Vad ser du mest framemot i filmen? Allt :)
15. Vad ser du minst framemot i filmen? Ser fram emot allt

Breaking Dawn / Så länge vi båda andas:

16. Favorit karaktär i boken? Bella och Edward
17. Bästa scen i boken? brollop och renessme

18. Favorit citat från boken?

19.Vad ser du mest framemot i filmerna? allt

20. Vad ser du minst framemot i filmerna? Inget..

21.Team Edward eller Team Jacob?
Team Edward.
22. Favorit skådis? Robert Pettinson
23. Vem skulle du vilja spela? Bella eller Alice
24. Vilken är din favorit bok?
Breaking Dawn och twilight ar bast

25. Vad tycker du om slutet i Breaking Dawn? Kunde slutat battre :P


Jag har inte svarat pa nagon av citat fragorna for jag har inte bockerna i narheten och kommer inte ihag de utan till.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0