Studentveckan = Sista veckan

Imorgon börjar våran studentvecka alltså är det sista veckan på gymnasiet. Kanske sista veckan jag går en på en riktig skola om jag inte väljer att plugga vidare till något senare. Jag kommer inte göra som vissa gör att supa hela veckan. Kommer på sin höjd ta något på student dagen på Torsdag :)

I sommar/höst blir det en bartenderutbildning så jag kan jobba med något jag länge har velat gjort. :) Men allra först ska jag ta och tjäna lite pengar :)

Saker jag ska göra och skulle vilja göra i sommar:

* TA STUDENTEN
* Tjäna pengar
* Bartenderutbildning
* Träffa Anna
* Skulle vilja träffa Mikael (Nalle)
* Åka till Hofors
* Stockholm skulle vara kul
* Norge (Stord)
* Söderhamn till bror min

Finns så mycket man vill göra så...

// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer
camilla larsson

Ja, du skulle tatt deg turen til Norge i sommar:)!

2010-06-10 @ 21:34:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0