Cirkus

Jag är barnsligt förtjust i Cirkus. Och idag så var Cirkus Maximum här i Timrå. Jag måstade bara gå och kolla på föreställningen fixade så jag fick loge plats alltså längst fram :) Såg hela föreställningen jätte bra, men fick sågspån på mig när cirkus djuren sprang runt på scenen. Det var en fantastisk föreställning något helt utöver det vanliga. Såg Cirkus Maximum ifjol också men iår var föreställningen en helt annan och denna var betydligt mycke bättre. Cirkus artister uppe i taket, artister som klättrar på varandra. De som gör saker som verkar helt omöjligt att göra.

Jag tycker att du ska gå in på Cirkus Maximums hemsida http://www.cirkusmaximum.se/ och kolla när Cirkusen kommer till dig.



Här kommer en bild från timmen före balen :) Alltså detta är bilden ni får se hur jag såg ut på min bal :D



// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0