Söndag

Igår så tog jag en promenad med Amanda i det milda vädret äntligen är det så man kan gå ut :P
Sedan såg vi på Robinson Karibien och Inglorius Basterds (ursäkta stavningen om den är fel).

Idag har det inte hunnit hända så mycket, men har läst lite i en bok jag lånat "Ränderna går aldrig ur" har läst ca en tredjedel av boken och den är väldigt bra hitintills :D
Lite senare blir det väll en promenix, å lite styrka om man har tiden med det :P

LÄNGTAR TILLS PÅ TISDAG KLOCKAN 18.00 då ligger jag under nålen för första gången och ska tatuera mig :D

Imorgon har vi dans på morgonen :D Bara upp och hoppa... :D

 

// Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0