Lugn dag.

Idag har det inte hännt så mycket bara suttigt hemma och slöat typ. Spelat lite the sims 3 och kollat på hundtricket. Imorgon blir det lite jobb och sedan åka tillbaka till Timrå. Kan ju bara säga det kliar super mycket på tatueringen bra tecken då läcker det :D Igår blev det mer dansande på lektionen än jag tänkt, jag skulle ta det lugnt eftersom jag nyss tatuerade mig, men jag kan inte dansa lugnt :P Så jag satte mig ner när vi skulle dansa House vi dansade vi Top Rocks.

Nu ska jag vara lite social med familjen innan Robinson Karibien börjar.

// Puss & Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0