Igår

Ja, inlägget heter igår och det handlar i stort sätt om igår....
Igår så var jag till tatueraren :D Men när vi åkte buss dit tog vi fel buss "my bad", och vi fick komma in tidigare så när jag hade tiden klockan 18:00 var jag nästan klar för blev klar runt 18:10... Resultatet super bra, bilden är dock inte lika bra pga hade precis tagit av pappret och gjort rent. Ser bättre ut nu :) Jag ser jätte blek ut på bilden också. Men är väll det kanske :P


Idag har det inte hännt så mycket skola Religion och dans :D

// Jasmine


Kommentarer
Mattias

Nice Tattoo snygg ju :) Mvh Mattias

2012-05-08 @ 20:10:46
URL: http://vadsomhanderimittliv.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0