Hej

Hejsan hoppsan.

Är hos Amanda nu :) Kollade nyss lite på Top model. Nu är det något annat komiskt på 6:an så det kollar vi på.

Imorgon är det tatuering som gäller. Men även två timmars bild lektion, vi får se om jag lyckas måla av ett glas :D Sen drar vi till stan och ska käka middag där inne på Subway och det blir väll en cockie där också :D
Och efter det ska man hem och kanske ha myskväll med klassen kolla på film (and stuff like that).

Idag har det inte hännt så mycket skolan dans :D och svenska. Vi skriver referat på svenskan, det jag inte alls gillar. På dansen så tränade vi på våra koreografier och gjorde duetter till en.
Någon dag ska jag å Sofie också träna på koreografin som jag gör.

Längtar tills imorgon :D

// Jasmine



Kommentarer
Sofie

great!

2010-01-20 @ 11:16:30
URL: http://eccentricmelody.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0