Fredag och Lördag

I fredags var det Let's dance och som vanligt fick en person åka ut denna gång var det. Författaren och programledaren Agneta Sjödin. Hade varit bättre om Rabhi hade åkt ur, men om man inte ringer och röstar så blir det så hära dumt. Eftersom jag kollade på reprisen i lördags så kunde jag ändå inte ringa och rösta på någon. Och ringer inte och röstar på någon häller onödiga pengar. Hade varit bättre om pengarna gick till Haiti...


Men i lördags var det ju Robinson Karibien. Den stora finalen då en från lag Ghede skulle få komma tillbaka till lag legba (kan inte bestämma mig om det stavas legba eller legbha) och ha en chanse i finalen mot Jimmy, Anders och Sanna. Jag hade velat att Mats eller Fredrik tog den platsen, men det var Hans som vann platsen. Alltså stod Jimmy, Anders, Sanna och Hans i den första del finalen som bestod av att stå på en pelare så länge som möjligt, Sanna och Jimmy stod längst men Jimmy vann i sista sekunden så Jimmy var klar för final. Den andra del finalen var en hinder bana med olika moment. Den tävlingen tog Hans hem, det var jätte jämt hela vägen. 

Jag hade hällre sätt att Sanna kommit till final men hon var inte lika snabb helt enkelt.

Så finalen stod mellan Hans och Jimmy. De utröstade deltagarna fick göra ett sista öaråd för att se vem som vann och vinnaren blev Hans.


Alltså jag tyckte att Sanna skulle varit med i finalen och ha vunnit alltihopa, men hon hade tydligen inte det som krävdes denna gång.

// Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0