150...

Idag är det 150 dagar tills jag tar studenten. Får hoppas att jag kommer in på danslärarutbildningen så jag får lite förändringar i livet. Men dessa 150 dagar kommer vissa vara intensiva med dans, andra plugg inför nationella och andra bara fantastiska. Nu får vi som tar studenten ha så kul vi bara kan. :D

Idag har jag inte gjort så mycket vaknade vid halv 11 så det var sent. Då var det So you think you can dance repris så jag kollade på det eftersom jag missade det i veckan. Sen diskade jag och var duktig :D Drog på affären med pantflaskor blev 40 kr så jag köpte frukt till fruktsallad som blev min efterätt idag.
Sedan har det också varit Robinson karibien idag så...

Igår dags kvällen blev att kolla på Let's dance. Det är en hög nivå redan första veckan. Super bra gjort av alla dansare igår. Willy kommer att lära sig dansa han också men kan ta ett tag, men bra för första veckan som sagt. Fast det blev en hemma kväll blev det en lyckad dag.
Somnade runt halv12-12 liggande i sängen och kolla på tv, många lampor på tvn på. Vaknade vid 4 och såg detta och knäppte av allt och somnade om. :D

Livet rullar vidare

// Puss och kram på er Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0