1 Januari

Nu har 2009 tagit slut det är den första dagen på det nya året.
Igår hände inte så mycket kollade på "Center Stage" en dans film, den var bättre än jag förväntade mig av den.  Fick massor av dans ideér av den :) Gjorde även klart en av solo delarna i mitt projektarbete alltså dansen "Forever" som jag och Sofie ska dansa till våren :D
Sedan så kollade jag, mamma och pappa när min lille bror sköt lite raketer på tolv slaget.

Idag inlädde jag året med att kolla på "Center Stage - Turn it up", sätt den tidigare och den är helt underbar. Jobbade också lite runt 12-14 snåret eller när det var. Sedan så åkte mamma och pappa en sväng så jag har stekt och laggt köttet vi ska äta senare i en kokgryta och nyss satte jag på potatisen :) Men har även spelat lite "The Sims 3" nu på eftermiddagen :)

"DANS ÄR POESI I RÖRELSE"

"Vi är vänner, vi älskar varandra. Vi kommer alltid finnas tillhands. Vi bråkar. Vi glider i sär. Men ändå på något sätt kommer vi alltid att minnas varandra, och finnas i varandras hjärtan. Vi kommer åter finna varandra."

Men nu ska jag duka lite så det är gjort innan föräldrarna mina kommer hem...

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0