-25,4

-25,4 är det här just nu, ute alltså. Det är 20 grader inne och jag fryser. Kom och värm mig...

"Varför tänker jag på dig hela tiden? Du ser mig, men du vet inte vem jag är och vad jag tänker."

Idag har det inte hänt så mycket. Skolan började, svenskan var vi bara två stycken i klassen där jag å Emma. När vi hade rast så såg jag att det var en annan klass som kollade på filmen "Så som i himmlen" den är sååå bra.. Ville ju ha sätt den jag också...

Just nu sitter jag och snackar med en Pontus på msn... Hehe jag hade inget intressant att skiva om dagen...

// Jasmine kram på er som läser...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0