Helgen

I helgen har det varit mycke film och mys med tjejerna :) Vi har sätt "den bästa sommaren", "Hip hip Hora", "Wanted", "Kalle Blomqvist lever farligt", "Madicken" och "En djävulsk romans".

Fredagskvällen blev väldigt lång ända tills halv 3 :D men en roligkväll. Vi var hos Amanda, vi hade chips, choklad och dricka hallå vad vi var onyttiga i helgen, även igår så åt vi godis. Nu blir det hård träning i veckan :D Inatt la jag mig ganska sent också halv 2, det är inte normalt för mig. Helgerna blir det ofta 12 och vardagarna runt 10...

När jag kom hem från Linnea inatt så kollade jag på "John Tucker must die" också, har sätt delar av den förut upptäckte jag... Men även så såg vi lite på melodifestivalen, det var bara en bra Anna tror jag hon heter...

Nu ska jag väll snart ner i källaren igen och kolla till tvätten så den inte har rymt :P Eller ska sätta igång fläckten igen så våran tvätt blir klar snart.

Idag blir det pannkaka till middag, jag måste till och med ha recept för det hehe.

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0