Solen skiner :D

Idag skiner solen :D Överlycklig, har nyss varit ute på en liten foto runda i det vackra vädret det är runt 0 grader ute så inte alls kallt så det blev bara mjukisar och danströjan(munktröja) och ett par rejäla skor så jag inte bliev blöt i fötterna...
Gick bara en väldigt kort sväng men fick ihop ca 18 bilder på systemkameran man får låna på foto A kursen analoga delen, så den andra rullen är också snart slut...
Har redan framkallat en film, på tisdag ska jag ta och förvandla negativen till bilder :D

Ingen som har en skoter jag får låna sådär idag??? Blev såå jävla sugen på att åka skoter när jag var ute.. Tankar den själv :P

Nä nu ska jag ta och baka lite tror jag :) Hoppas jag lyckas med det jag ska göra Tigerkladdkaka... :D

// Puss och kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0