Melodifestivalen 2010

Idag är det andra deltävlingen av Melodifestivalen. Jag tänkte att jag ska skriva lite vad jag tycker om låtarna i detta inlägg, jag började men slutade snabbt. Det tog alldeles för lång tid :P Men ni kan ju ändå lyssna på alla bidragen eller iaf 1 minut av varje på http://svt.se/2.123449/1.1870470/tjuvlyssna_pa_bidragen?lid=puff_1877430&lpos=lasMer eller kan ni gå in på www.svt.se och klicka er fram. Länken går direkt dit man lyssnar på låtarna...

Igår åkte jag hem till mina föräldrar i Ramsjö, på tågstationen började jag fundera på om jag hade min mobilladdare med mig, kollade efter å den låg ju så klart inte i väskan. Så alltså ligger min mobilladdare vid sängbordet och väntar på mig. Jag har stängt av mobilen så alla vet det, alltså går det inte att ringa mig blir mobilsvar och om du skulle smsa så svarar jag inte förens imorgon lite senare på dagen när jag åker till lägenheten igen. Ska få åka med en granne upp, skönt att inte behöva sätta sig på tåget :)

Nu ska jag kolla lite på Luleå tekniska universitetets hemsida www.ltu.se :) Men ha det så bra

// Puss och kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0