Måndags

Måste bara berätta blev sååå förbannad i Måndags när jag var med Amanda i Birsta på Café Charm. Jag och Amanda hade varit i Birsta någon timme klockan var runt 5 på eftermiddagen och vi skulle ta en fika. Båda bestämde sig för att ta en Kaffe Latte. Servitören sa "Ropar när Latten är klar" vi bara okej. Det går ca 5 min vi börjar undra vart våra lattes tog vägen.... Tiden går 10 min jag börjar bli irriterad för att vi inte fått våra lattens, vi ser hur servitrisen går runt och pratar i telefonen och det var till och med ett privat samtal för efter ett tag så säger hon "Måste lägga på nu jag ska jobba". Jag blir bara med och mer irriterad sitter och säger till Amanda att man borde bli förbannad och gå och fråga vart våra lettes tog vägen. Jag samlar mig så jag inte är så förbannad och går och frågar servitrisen och hon säger bara "Oj, de har jag glömt förlåt. Ska göra de nu". Våra lattes kommer in till sist iallafall.

Igår hade jag värsta träningsverken efter i måndags på dansen då vi hoppade som galningar :P Även idag har jag träningsverk så det blev lite tigerbalsam innan jag gick till skolan idag så jag överlever dagen. Nu ska jag snart ner till Estraden och dansa :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0