Lite av allt.

Veckan har gått fort kan jag säga... I tisdags så photoshopade jag en bild på min tatuering såhär blev resultatet:
 Det som är gjort är färgerna och en ram runt...

Sedan så la jag in denna bild på bdb med denna text Beskriv mig med: Tre ord? Två ord? En mening? En låt text? Tre siffror? Och en filmtitel?" Fick svar av Acke "Finns så mycket som passar in på dig som jag skulle vilja säga så jag säger bara I just love you girl ^^"
Vill du få mig att grina Acke?? Saknar dig så jävla mycket, du är en så fantastisk vän :) Hoppas vi ses snart :D

Och igår torsdag så dansade vi breakdance, kan bara säga man kan få blåsor i händerna inget farligt men det gör ont om de går sönder. Den jag fick har inte sprukigt iaf det är bra... Den börjar försvinna :D

Men nu är det Let's dance så ska kolla klart på det, i den långa pausen blir det DR Quinn :D

// puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0