Less...

Nu är jag jävligt less på att ha hål från 10.20 till 13.50 alltså mellan bilden och foto A. Har alltid detta jävla hål, kommer aldrig bli av med det... Jag sitter på skolan och inte gör ett dugg. Eller har gjort svenska uppgifter nu två veckor i rad men de tar ju inte så lång tid om man bara börjar så...

"Du gör min dag,
bara av att se dig blir jag glad"

Ne, nu ska jag försöka hitta på något ska se om det är fullt av elever i bildsalen nu det är någon klass som har lektion där men de kanske slutat lektionen hoppas :D

// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer
Kusin Madde

Se det som ett resurs tillfälle, typ plugga till ett prov, läs den boken du inte annars skulle hinna. Se det positiva med hållet istället för det negativa. Gå och träna på något gym lr nå sånt. Allt det ger mer fritid på eftermiddagen.

2010-02-11 @ 23:24:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0