Dagen.

Idag har jag tvättat och hängt upp alla kläder i min lägenhet så det finns blöta kläder överallt toa, köket, hallen även i tv/sovrummet. Funderar på om jag ska ta och dra ut en sväng en liten promenad, det är bara 2.9 minus ute och solen skiner som aldrig förr. En blå himmel med lite få vita måln på.

Igår var det Let's dance Rabih åkte ut ÄNTLIGEN säger jag. Han kan inte dansa, sorry, men han kan inte det...

Nu ska jag ta och göra mig iordning för en liten pormenix blir nog till Ica fast en liten omväg så det tar länge tid att gå dit. Eller ska jag ta och lägga mig i min säng och sova några timmar är trött. Men en promenad gör susen så det får bli det iställt. Men vi hörs väll något mer. Ska försöka skriva ett inlägg till ikväll.

// Puss och kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0