Plugg och twilight

Hejsan hoppsan!

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen. Först och främst ska jag nämna att jag fick godkänt på den senaste rapporten jag skrev :) Så nu är det bara omtenta som behövs göras för att jag är godkänd på första kursen vi haft. Skulle gjort omtenta den 19 oktober, men då var jag på begravning "RIP farmor saknar dig".

Nu håller jag på att hosta ut halsen ur kroppen. Seriöst nu, jag håller på att skriva planeringar över de olika lektionerna jag ska hålla under VFU perioden som kommer snart (VFU=verksamhets förlagd utbildning). Efter det ska jag kolla lite på hemtentan som vi fått. Och när det är klart för denna gången ska jag göra ett Twilight marathon med mig själv :) Jag införskaffade mig Eclipse igår så har de tre filmerna som kommit ut nu på DVD. Så det blir att se på alla de idag.


Men nu måste jag börja plugga så jag något gång kan börja se Twilight filmerna vill inte hålla på tills klockan tolv inatt för då ska jag sova..

//Puss och Kram Jasmine


Kommentarer
Lisa

Svar: Den är så himla mysig!! Älskar att se den när det är jul man blir värsta stämningsfull haha :D

2010-12-06 @ 00:11:04
URL: http://memonin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0