Året var 2010!

Snart har ännu ett år gått jag vet att först ska det vara jul och sedan kommer nyår. Men jag letade runt på min blogg och kollade vad jag har skrivigt det gångna året. Har skrivigt om det mesta om mitt liv. Men jag började ju läsa vad jag skrev på nyår 2009 då det snart var 2010. Jag hade skrivigt saker som skulle komma under det iaf första halv av året då jag istort sätt viste vad som skulle hända. Så i detta inlägg tänkte jag gå igenom de punkterna och skriva vad som hände, eller vad som inte hänt.

* Tatuering, vist det blev en fantastisk tatuering som jag aldrig kommer ångra att jag gjorde.
* Projektarbete, dansen jag gör till mig och Sofie. Det blev en dans som enligt mig blev väldigt bra. Vist det skulle kunna blivigt en bättre dans, men det tänkte man inte på då.
* Slutproduktionen i dans. En helt underbar tid, synd bara att jag sträckte foten så var inte med på alla danser de sista föreställningarna.
* Söka danslärarutbildning med dansprov och allt annat som hör till. Nu kommer det som verkligen inte hände i mitt liv 2010. Tro det eller ej jag sökte aldrig till danslärarutbildningen. Det känns jätte dumt att måsta skriva det, men så är det faktiskt. Jag hade inte orken i våras att söka.
* Student bal, en helt fantastisk kväll blev det :) Åka i en snygg bil, fantastisk klänning, massa trevliga människor...
* Studenten, det var också en toppen dag. Först tävla om vilka som skulle få gå ner från trappan först, sedan gå som andra klass ner för trappan. Ta emot betyget som jag inte alls kan klaga det minsta på. Få bära studentmössan med stålthet. Första gången jag fick ha på mig min grymt sköna studentklänning :)

Sen blir det ju massor av jobb med att flytta och sådanna saker om jag kommer in i Piteå och det hoppas jag av hela mitt hjärta att jag gör. DANS är mitt liv och så skall det förbli. Kan ju säga det blev inte så mycket jobb att flytta till Piteå eftersom att jag inte änns sökte dit. Men blev mycke bestyr för att flytta till Umeå för att gå bildlärarprogrammet.

Ja, nyårs löften har man väll också...
* Innan 2010 är slut ska jag ha slutat äta onyttiga saker och börja äta med grönsaker och frukt och allt annat nyttigt. Men seriöst jag kommer inte börja äta fisk i min lägenhet, fisk kommer ej in i min lägenhet det är klart :P Men får äta det på skolan och hemma hos föräldrarna om jag ska...
* Börja träna mera hemma som styrketräning har ju hantlar nu så, sedan kan man alltid ta en promenix då och då :)
Hehe, det är nästan roligt att läsa nyårs löftena såhär. Det första löftet har väll gått som det gått. Får skjuta på det tills nästa år. Men har dragit ner på der söta en massa faktiskt, vissa månader blir det mer än andra men men. Träna mer hemma har också gått i stöpet gjorde det i början av året, men nu tränar jag på IKSU då och då. Har träningskort där i ett år så måste ju gå dit så jag inte betalar på det i onödan.

Något mer som hände iår var att jag gick en bartenderutbildning igentligen bara lite för kul. Men hade en underbar tid där i tre veckor och om jag kollar tillbaka på det så känns det som om det var flera härrans år sedan jag gjorde utbildningen men det var bara i augusti. Och jag hoppas jag kan jobba lite bakom någon bar till sommaren så man har ett sommarjobb :)





Tyvärr hade jag ingen bild från själva trappan eller nere i "grytan" så det blev en halv bra bild på studentklänningen.


Kommer sakna året 2010!!!

// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0