Äch

Vet inte vad jag skulle döpa inlägget till så det fick bli Äch...

Idag har jag suttit med hemtentan har inte gjort klart någon fråga min hjärna ville inte hänga med i det jag försökte tänka på. Men bra början på flera stycken har jag skrivigt nu. Sedan var jag till läkaren och fick recept på medicin utskrivna :) Så nu överlever jag astman ett tag till :P Har jobbat på grupparbetet som vi ska sammanställa imorgon tidigt, tidigt. Hoppas jag mår bättre imorgon. Idag har jag inte så ont i halsen nu är det nästan bara en mega förkylning jag har. Vill bli frisk nu...

Om ni letar en bra spotify lista att lyssna på när ni pluggar kan jag rekommendera de olika listorna som denna sida har gjort http://www.campustelge.se/. Kanske inte riktigt min smak på musik, men det funkar att lyssna på när man bara vill ha lite musik i bakrunden.

Funderar på om man ska lägga sig i sängen och kanske kolla på något som går på tvn eller kanske till och med sova lite. Kroppen känns super trött. Jag tror jag är trött pga att det är nästan konstant mörkt här i Umeå nu också bara några få sol timmar. Och de timmarna är det jätte molnigt, så man ser ändå ingen sol.

// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0