2010!

Idag är det nyårsafton. Alltså klockan 23.59 är sista minuten av året 2010. När klockan slår om till 00.00 så är det nya året här. Jag kommer som alla tidigare år vara med min familj och fira det nya året som kommer. Det blir att äta gott och ta det lungt. Jag kan rekomendera till alla som läser min blogg att knäppa igång SVT1 klockan 19.45 då kommer som varje år Grevinnan och Betjänten så jädra roligt varje år. Tänk att de fortfarande spelar den varje nyår :) Den håller på i en kvart så den kvarten kan alla ta och ägna åt grevinnan och betjänten. Kanske ta en break i drickandet eller iordningsfixande innan middagen eller nyårsfesten :)

Jag hade tänkt summera detta år men det tycker jag att jag gjorde så gott som innan jul. Men ska istället skriva vad jag förväntar mig av nästa år eller vad jag tänkt jag ska göra.

*Köpa en ny dator
*Åka utomland med Sofie i sommaren
*Åka till Patricia i sommar
*träna mer än detta senaste halvår.
*kanske en tatuering till
*dansa mer än vad jag gjort detta halvår.
*jobba bakom baren någonting
*Skaffa körkort(förhoppningsvis)

Allt detta jag skrivigt nu är vad jag skulle vilja göra året 2011 men man vet aldrig hur det kommer att bli, eftersom allt blir inte som man tänkt. Det jag menar med att träna och dansa mer än detta halvår är att jag i våras så gick jag dansgymnasium och då hade vi en massa dans var det kanske en dag i veckan jag inte dansade på vardagarna. Och detta halvår har jag inte dansat nästan något. Tränat har jag gjort men inte i samma utsträckning som man får träning när man dansar så ofta som jag gjorde förut. 

Nästa års nyårslöften kommer jag inte skriva ut i min blogg pga jag vet inte om jag kommer kunna hålla de nästa år. Ni kanske får veta vad det är senare, om någon månad eller så.

Men jag hoppas att alla har en riktigt bra nyårsafton äter gott, för de som ska ut och dricka att de dricker något gott och att alla får ett riktigt gott nytt år också.


Gott nytt år från mig :)

// Puss och kram Jasmine
Ps. vi syns nästa år. (det är imorgon) ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0