Jobb...

Idag har jag jobbat med mamma lite granna. Sedan så pratade jag med mamma och pappa om utbildningar och lite sådant. Jag vet inte om jag ska söka danslärarutbildningen längre känns så mycket med att plugga mellan 4.5-5 år till innan jag kan börja jobba och komma ut i det riktiga arbetslivet så jag funderar på om jag ska fösöka tjäna lite pengar (inte så lite) och gå en bartenderutbildning jag funderar på länge. Vi får se hur det blir...
Har några beslut att fatta..

Nu snart börjar Johan Falk - De fredlösa har sätt den fem andra som de visat på tv 4 så varför inte den sista?? :P Hoppas den är lika bra som de andra och att Joel Kinnaman är med mycket i den :P

// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0