Fotat

Först jobbat lite..

Sen så var jag å lille bror och hämtade posten vid andra huset... Jag tog med mig systemkameran jag lånat från skolan så jag kunde knäppa lite bilder för slutuppgiften :D Hoppas bilderna blev lika fin som det är här.. Synd bara att det inte är vår så träden har löv och sådant, men det får funka. Knäppte upp en och en halv rulle hade kvar lite på en...

Nu ska jag, mamma och bror min kolla på filmen "Gremlings" :) Såååå länge sedan jag såg den. Men allra först ska jag leta fram den och se om jag hittar den... Hoppas hoppas den är bra. Ett måste att se.. :P

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0