Forever

"Forever" är en koreografi som jag koreograferat. Mitt projektarbete är att göra en koreografi och lära ut den till Sofie som är dansaren som kommer dansa koreografin med mig på dansföreställningen "Mellan himmel och hav" här kommer några bilder från när vi fotograferade bilder till min rapport som ska skrivas nu på slutet av projektet...



Jag ville också glänsa lite och visa att jag också kan få upp benet lika långt som Sofie :P


Om ni vill se föreställningen "Mellan himmel och hav" och koreografin så får ni komma och kolla 2 maj 18.00 sundsvalls teater Premiär... 3-5 maj 19.00 sundsvalls teatern.

// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0