Avatar

Äntligen har jag sätt filmen alla talar om. Avatar. Jag hade både hört gott och ont om den.

Jag kan bara säga "När får jag bli en Va'vi????"

Älskar helt klart filmen, kommer se på den om och om igen... Alla dessa vackra färger de använt sig av... Hur de har använt det animerade i det verkliga helt fantastiskt.

Läste en tjejs blogg redan när Avatar kom ut på bio, hon drog massor av parralleler till disney filmen "Pocahontas". Självklart ser jag liknelserna men det är ju en helt annan tid, en helt annan plats. Länk till hennes blogg inlägg: http://gosias.blogg.se/2010/january/avatar-vs-pocahontas.html

Men säger till alla som inte sätt Avatar se den. Och du får tycka vad du vill om den, jag klandrar dig inte om du tycker det är den sämsta film du sätt, men jag tror du kommer gilla den. :P

// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0