Skolan.

Ja, nu sitter jag på skolan igen och väntar på att få ha foto A kursen alltid denna vänta från halv 11 till 10 i 2 varje Tisdag. Imorse hade jag bild kurs :D Blev klar med min "dårteckning" föreställanade de två huvudrollerna i Step up :) Den blev mycke bättre än vad jag trodde den skulle bli. :D

Efter skolan ska jag fixa något ätbart och sen dansa med Miss Sofie :D Vi får se hur långt vi kommer på koreografin hade tänkt att vi också ska ta och köra en liten uppvärming med Solhälsningen och en annan som jag kallar axel,axel. Sen lite tandy, plié och jeté ja det är balett språk så förstår om inte alla förstår men men. Sen ska vi köra lite kombinationer som ska vara med i koreografin :D Sen massor av koreografi. Ska köra hårt hela kvällen från halv 7 till 9.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0