Dikten till dig...

"Du ger mig en känsla jag älskar,
men ändå en känsla av vänskap.
Du är nära,
men ändå så långt borta.
Varför ska du bo i en annan stad,
i en annan del av Sverige?
Jag tror jag är kär,
men ändå inte.
Du ger mig en känsla jag älskar,
men ändå en känsla av vänskap."


Denna bild var hur grön som hällst innan jag lekte med den :D

Imorgon ska man ta den dära sprutan(vaccinet) mot svininfluensan så man inte blir sjuk och smittar andra.

På onsdag så far det av till STOCKHOLM med klassen. Så se upp för oss :D Dramaten, Dramatiska instetutet, Balettakademin, Danscenter är ställen vi ska besöka men vi ska också få en workshop av en danspedagog på Balettakademin med Val Suarez, en modern workshop den är på fredag vid 14 :D Men sedan får vi gå på dansklasser om vi vill på torsdag kväll. Vid 17.00 åker bussen tillbaka på fredag eftermiddag :(

//PUSS & KRAM Jasmine xD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0