Hemma i Ramsjö

Nu sitter jag hemma i Ramsjö. Ovanligt för att vara en måndag faktiskt, men det är så att jag ska ta andra vaccin sprutan i Hudiksvall idag så mamma ska köra ner mig till Hudik. Sen får jag klara mig själv till Sundsvall/Timrå.

Var ute på facebook och skulle ta en såndära "date of the day" och jag fick Heath Ledger en super snygg skådespelare från Australien. Född 1979 död 2008 :( RIP Heath Ledger. Han var med i bland annat "10 orsaker att hata dig", "patrioten", "candy", "batman" vet ej vad den heter mer. Sedan var han med i många fler filmer...

heath ledger

 
Vist är han snygg? :D


Ja nu kanske man ska ta och fixa till sig så man kan åka till Hudik en sväng då.

Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0