Harry Potter och flammande bägaren

Hej igen!
Nyss satt jag och mamma och kollade på harry potter och flammande bägaren, men med svenskt tal, vet ej varför igentligen och då kom vi överens om att rösten till Hagrid är Allan Svensson som spelar i Svensson Svensson. Hehe det var lite kul att veta vem det var som pratade hehe :P

Sedan jag skrev sist har jag inte gjort så mycket duschat, spelat spel med Tommy igen, varit på byn och sedan ätit. Men nu snart ska jag gå och lägga mig och läsa lite i den andra boken om Bella och Edward alltså När jag hör din röst eller som den heter på engelska New Moon. Den är inte lika bra om ettan hitintills men hoppas den blir bättre mot slutet.

Imorgon ska jag jobba igen denna gång blir det att limma de disktrasor jag redan har vikt sedan vika lite till, vi ska vara klara på torsdag kväll för att kunna åka till Växbo och lämna dem sedan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0