Söderhamn

Vad jag är dålig på att skriva i min blogg, måste bättra mig, såhära har det varit med de andra bloggarna också ju :/

Igår åkte jag till Söderhamn för att grattulera min store bror på sin 24 års dag med familjen GRATTIS. Vi var på bio Harry Potter och halvblodsprinsen den var helt fantastisk :D  Rolig, spännande men också ledsam han skulle inte ha slängt dödsförbannelsen :( (kommer inte ihåg vad den heter, men något i form med avada kedavra hehe kass stavning iaf :P)
Nu sitter jag i brors lägenhet och lånade hans dator utan lov (A) hehehe :P men han sover så....

Har inte så mycket mer att skriva nu men herrå puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0