Tredje advent..

Tredje advent nu då... Men även LUCIA. Ja, hade tänkt skiva en del av Lucia sången men jag kommer ej ihåg hur den går och mitt internet är så segt så orkar inte leta rada på texten :P

Emma S var här igår och sov över här så hon inte behövde åka hem redan vid 21.55 för då gick sista bussen in till stan.:) Vi kollade på Robinson Karibien och One Tree Hill :D

Nu har jag målat lite på teckningen jag gör... Den är snart klar enligt mig får se vad våran bildlärare säger imorgon.
Nu ska jag väll snart fixa med lite middag och sedan se ett nytt avsnitt av One Tree Hill på kanal 5. De är ju inne på säsong 7 nu ju :)

// Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0