Träning.

Idag är det 5 dagar kvar till julafton, snart bara 4 dagar. Hoppas jag får träningsformen Zumba fitness i julklapp, har önskat mig det. Annars så vet jag, att jag ska få pengar i julklapp så får ta och köpa det själv. :)

"Zumba® Fitness skapades i mitten av 90-talet av sydamerikanen Albert "Beto" Perez, personlig tränare och koreograf åt ett stort antal internationella popstjärnor.
Med inspiration från traditionell musik som cumbia, salsa, samba och merengue flätade Beto ihop sina latinska favoritrytmer med glödheta danssteg som hans elever älskade - Zumba® Fitness var fött!
Sedan Beto introducerade Zumba® Fitness i USA 1999 har det blivit en av de snabbast växande dansbaserade träningsformerna i landet. Människor i alla åldrar faller för de smittande rytmerna, de enkla dansrörelserna och de fantastiska resultaten."

Finns att köpa på http://www.zumbafitness.se/default.aspx 

Jag dansar ju annars också, men det är kosten jag får bli lite bättre med kanske. Så får jag också de resultaten förhoppningvis.

Förhoppningsvis får jag kanske också hantlar då blir det att gå ut och gå med hantlar.
Från och med när jag kommer hem till lägenheten igen, alltså efter nyår ska jag ta mig tiden att träna.

// den tränings inriktade Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0