Right now!

Just nu... Sitter jag i min etta på 39 kvm och inte har ett skit att göra, bara glo in i väggen typ. Vad ska man göra? Kanske man ska gå ut eftersom att det äntligen snöar här i Timrå, det kommer ligga lite snö imorgon när man vaknar :)
Att man kan bli gladare av att titta ut genom fönstret på samma gång som man skriver ett blogg inlägg.

"Jag ser det snöa, jag ser det snöa. Det var väll roligt hura, nu tar vi kälkarna fram och vantarna på. Och åker i backen å hej vad det kan gå."

Jag älskar snö, tänk att bara få gå med alla varma kläder som täckbyxor, täckjacka, vantar och skor på sig i den härliga snön. Även en mössa ibland :P Sedan bara lägga sig i den vackra snön och göra snöänglar eller bara sitta och njuta av snön.
Eller tänk er att sätte sig på skotern och bara köra på alla skoterleder man kan och sedan helt plötsligt komma ut på en sjö som är täckt av is och snö och bara köra och sladda och bara leva en stund...

Funderar på om man ska ta en promenad i detta väder, lite kallt me ändå så härligt med snö :)
Tror jag ska gå en sväng... Få se om jag överlever en promenad i detta väder :P



// Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0