Idag ska jag...

Ja, igår var en super tråkig dag gjorde typ ingenting. Kollade på One Tree Hill bara ungefär... Pappa hade tagit fram sin skoter så den såg jag också hm, skulle viljat köra...

Som rubriken lyder : Idag ska jag... Idag ska jag åka till Sundsvall eller Birsta rättare sagt och handla lite. Ska köpa hantelset (det jag fick av Niklas "store bror" innehöll bara en hantel :S men då ska jag köpa ett till), nå örhängen ska jag också köpa, hörlurar, kanske en klänning om den finns kvar :)
Men nu ska jag väll borsta tänderna och göra mig iordning för den ca 2 timmar långa färden i bilen. 5 personer i pappas bil, det blir trångt men den som inte kör sover väll, så jag skriver kanske när jag kommer hem får ni veta vad det blev :)

Dagens låt Iris - Goo goo dolls

Här följer en bild jag gjort på Foto A kursen
En bild jag lekt med :D

// Puss & Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0