Hej igen :D

Nu har jag skrivigt tre dagar i rad :D Bra gjort av mig. Ska fortsätta såhär förhoppningsvis...

Idag har jag först haft bild och målat på min manga bild den börjar bli bra hehe :P Man ser iaf var det föreställer hehe...

Dans ja vi dansade lite idag. Jag fick lära mig de stegen i den lyriska streeten som jag inte var med och gjorde, det var inte lika mycket som jag trodde men måste träna så de sitter tills imorgon :D

Nu ska jag snart ha foto A kursen :D Vet ej om jag sa det förut men hade MVG på provet :D Alltså på den digitala delen photoshop...

Sedan ska jag väll hem och antingen måla lite på min teckning jag ska göra innan jul :D Hehe kan inte berätta något om den här min mamma kanske skulle ta och läsa den ju :D

Nu ska jag kolla runt på nätet lite innan jag börjar...

// Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0