Gott nytt år!!!

Det var ett tag sedan jag skrev nu ser jag... Det har inte hänt så mycket sedan i måndags, på tisdagen så jobbade jag lite och igår så gjorde jag inte ett dugg bara satt och ugglade :P Och väntade på att jag skulle få ett paket som jag måsta åka och hämta i Ljusdal...
Idag har vi varit och hämtat paketet, det var från CDON.se :) Alltså har jag fått filmerna jag beställt.
Sedan har jag bara spelat The Sims 3 som jag och mamma köpte tillsammans idag alltså till mig å lille bror. Det är super kul :)

Om ca en timme och tio minuter är det 2010.

Saker jag vet jag ska göra det kommande året...
* Tatuering
* Projektarbete = dansen jag gör till mig och Sofie
* Slutproduktionen i dans
* Söka danslärarutbildning med dansprov och allt annat som hör till.
* Student bal
* Studenten

Sen blir det ju massor av jobb med att flytta och sådanna saker om jag kommer in i Piteå och det hoppas jag av hela mitt hjärta att jag gör. DANS är mitt liv och så skall det förbli.

Ja, nyårs löften har man väll också...
* Innan 2010 är slut ska jag ha slutat äta onyttiga saker och börja äta med grönsaker och frukt och allt annat nyttigt. Men seriöst jag kommer inte börja äta fisk i min lägenhet, fisk kommer ej in i min lägenhet det är klart :P Men får äta det på skolan och hemma hos föräldrarna om jag ska...
* Börja träna mera hemma som styrketräning har ju hantlar nu så, sedan kan man alltid ta en promenix då och då :)

Men nu ska jag sluta skriva här och ta och sno lille brors dator och spela lite till innan det nya året kommer :D

GOTT NYTT ÅR på er alla

// Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0