...

Jag är inte något stort fan av Elvis ska jag bara säga... Min lillebror ville höra en låt med Elvis vist jag går in på Spotify och jag sätter igång Jailhouse rock för det är en av de låtar jag kan lyssna på som Elvis gjort. Direkt när jag hör den så vill jag dansa gammalrock. :) Annars är Devil in disguise också jävligt bra :P

Idag har jag inte gjort ett dugg. Eller har bytt gardiner inne i köket och tagit och hängt upp ett typ drapperi i lillebrors rum somvi tog ner när vi städade igår...

Sedan har jag väll inte gjort så mycket, hjälpt mamma och pappa lite. Snart vill jag ha lite mildare det är väll runt -23,8 grader ute, det hade ju kunnat vara runt -5. Jag vill åka lite skoter bara en liten tur inte något långt bara runt gården hade räckt just nu :P Men hällst en bra bit...

// Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0