Birsta!!!

Ja, var i Birsta som sagt idag. Vi var först in i Birsta city jag köpte ett par örhängen i silver eller något som ser ut som det iaf.
Inne på Ikea var vi runt "uppe" först och kollade på alla möbler så Niklas kunde få sin soffa. Sen blev det att äta Kötbullar. "Nere" hittade jag jätte fina tallrikset med tallrikar, asketter och djupatallrikar, sen hittade jag också skålar i samma modell. När jag skulle betala i kassan så hörde jag bara "pang" och upptäkte sedan att mina skålar var i typ tusen bitar då fick jag gå igenom hela affären igen för att hämta nya...

TeamSportia Hantelset så nu har jag två kompletta hantelsett. :D

Så det blev en billig resa för mig till birsta trodde det skulle bli mer köpt...

Sen på hemvägen sov jag mesta dels...

Nu har jag beställt lite filmer på CDON.COM

// Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0